Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Jeśli jesteś konsumentem co do zasady przysługuje Tobie prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Halina Strulak ul. Łojewska 11, 03-347 Warszawa,  jednak nie później niz w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy . 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności . Od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem .

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy: 

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży. 

REKLAMACJE

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamacje najlepiej złożyć na adres email: kodomo@kodomo.com.pl lub drogą pocztową  Pracownia sukien ślubnych ul. Łojewska 11 ,03-347 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na adres:  Pracownia sukien ślubnych    ul. Łojewska 11, 03-392 Warszawa.

W związku z wadą danej rzeczy możesz żądać:

- wymiany rzeczy na wolną od wad,

- usunięcia wady,

Lub złożenia oświadczenia o:

-obniżeniu ceny,

- odstąpienia od umowy  - w przypadku wady istotnej. 

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży. 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl